سبد خرید 0

ازتون میخوام، اگه زمان، و پولتون براتون ارزش داره، فقط چند دقیقه از وقت ارزشمندتون رو به من بدید و سرفصلهای کاملترین دوره آموزش کسب درآمد از ایتا  یعنی دوره بینظیر نخبگان پولسازی ایتا و نحوه پشتیبانی این دوره بی رقیب رو مطالعه کنید و با دوره های دیگه مقایسه کنید، تا مطمئن بشید که این دوره بینظیر ، بصورت ۱۰۰% تضمینی میتونه به شما دوست عزیزم کمک کنه تا در سریعترین زمان به درآمد عالی از پیامرسان ایتا برسید.

چرا ایتا رو برای کسب درآمد انتخاب کنیم؟

الان که دارم با شما صحبت میکنم، طبق آمارها، پیامرسان ایتا با چیزی حدود ۲۰ میلیون کاربر، یکی از محبوبترین پیامرسانهای کشور عزیزمون ایران هستش و به همین دلیل فضای خیلی مناسبی هستش که  کسب و کارهای مختلف، بتونن با ایجاد یک کانال در پیامرسان ایتا، و تولید محتوا، بلاگری، تبلیغات و تبدیل اصولی کاربران در ایتا، مثل بعضی از دانشجویان دوره بینظیر نخبگان ایتا، به درآمدهای حداقل ۳۰ میلیون تومان در ماه برسند..

چه مشاغلی برای کسب درآمد از ایتا مناسبه؟

وقتی ۲۰ میلیون کاربر در ایتا فعال هستند، یعنی شما هر شغلی داشته باشید، فقط با داشتن دانش و مهارت، تولید محتوا و بلاگری، تبلیغات و فروش اصولی می تونید به درآمدهای بالا برسید و خیلی راحت به کسب درآمد از ایتا بپردازید.

کلا یادتون باشه که برای کسب درآمد از ایتا، ۴ نوع کانال میتونید ایجاد کنید که عبارتند از:

۱)کانال فروشگاهی 
یعنی کانالی که میتونید محصولات خودتون و یا محصولات دیگران رو داخلش قرار بدید و بفروشید و کسب درآمد عالی از ایتا داشته باشید.

۲) کانال آموزشی 
یعنی کانالی که میتونید تخصص و مهارت های خودتون رو در یک یا چند زمینه خاص، به شکل دوره آموزشی در بیارید و داخل کانالتون بفروشید و باهاش از ایتا درآمد عالی داشته باشید.

۳) کانال خدماتی 
یعنی کانالی که داخلش میتونید تخصص و مهارتی که، در زمینه ی مشاغل خدماتی دارید (مثل کارهای فنی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی، طراحی لوگو، ادمینی کانال، طراحی بنر تبلیغاتی و…) رو معرفی کنید و به کسب درآمد عالی در ایتا برسید.

۴) کانال عمومی (عامه پسند)
یعنی کانالی که میتونید داخلش از یکی از انواع مطالب عامه پسند مثل اخبار، دانستنی در زمینه های مختلف، طنز، شعر، دلنوشته، بلاگری روزمره و… قرار بدید و بعد از اینکه اعضای کانالتون به عدد مطلوبی رسید، از طریق تبلیغاتی که دریافت می کنید، به درآمد برسید.

فرمول درآمد کانالها در ایتا

یکی از سوالاتی که اکثر دوستان در مورد کسب درآمد از ایتا میپرسن اینه که درآمد کانالها در ایتا چقدره ؟

هر کانالی که توی ایتا داشته باشید، اصولا بین ۵ تا ۱۰درصد از میانگین افرادی که پستهای شما رو نگاه میکنند، محصول یا خدمت شما رو میخرند.

اگه میزان سود محصولتون رو ضربدر این ۵ تا ۱۰ درصد بکنید سود خالص کانالتون بدست میاد.

مثلا یک کانال آموزشی با ۱۰هزار عضو، اگه میانگین بازدید پستهاش ۳۰۰۰ نفر باشه و محصولش هم ۳۰۰هزار تومن قیمت داشته باشه، اگه فقط ۵درصد از اون ۳۰۰۰ بازدید کننده (که میشه ۱۵۰ نفر)، اون محصول ۳۰۰هزارتومنی رو بخرن، ماهیانه میتونه ۴۵میلیون تومن فروش داشته باشه.

نکته مهم: شاید با خودتون فکر کنید که این مبلغ کاملا غیر واقعی و فرضی هستش و زمانی که اکثر کارمندان و یا معلمان با این همه تلاش و درس خواندن، حقوقشون یک سوم این مبلغ هم نیست چه تضمینی برای به دست آوردن چنین درآمدهایی هست؟

پاسخ: پیشنهاد می کنم ادامه مطب رو با دقت بیشتری مطالعه کنید چون ما توی دوره کسب درآمد از ایتا دانشجویانی داشتیم که با آموزش اوصولی و یادگیری مهارت های همین دوره، درآمدهای خیلی بیشتر از این مبالغ را هم تجربه کردند و همه چیز بستگی به ذهنیت شما نسبت به میران اون درآمد وجود داره که در ادامه در این مورد بیشتر صحبت می کنیم.

نکته حیاتی و خیلی مهم برای شروع کسب درآمد از ایتا

نکته خیلی مهمی که برادرانه میخوام خدمت شما دوستان عزیزم عرض کنم اینه که برای کسب درآمد از تمام پلتفرمهای فضای مجازی مثل اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، ایتا، روبیکا، سروش، بله و… حتما حتما باید پنج مهارت خیلی مهم رو بلد باشید در غیر اینصورت، فقط و فقط وقت و پول خودتون رو هدر میدید و بدون هیچ شکی محکوم به شکست هستید!!!!

و نکته خیلی مهمتر اینه که متاسفانه اکثر دوره های کسب درآمد (مخصوصا اکثر دوره های کسب درآمد از ایتا) با اینکه ادعای زیادی دارن و با نشون دادن خونه، ماشینشون و یه سری آمارهای غیر واقعی و نادرست اقدام به رویافروشی میکنن !!! به هیچ عنوان این ۵ مهارت رو تدریس نمیکنن و یا فقط یک یا دو تا از مهارتها تدریس میشه و یا چون کپی از دوره های دیگه هستند، این ۵ مهارت رو به صورت کاملا ناقص (مثلا توی حداکثر ۲۰ ساعت) به شما تدریس میکنن!!! در صورتیکه به نظر بنده و بعد از چیزی در حدود ۱۲ سال سابقه تدریس و داشتن هزاران دانشجوی عزیز، حداقل باید ۵۰ ساعت وقت بذارید تا این ۵ مهارت مهم کسب درآمد از ایتا و تمام برنامه ها و پلتفرمهای دیگه فضای مجازی رو یاد بگیرید.

مهارت های لازم برای کسب درآمد از ایتا

من بعد از اینکه میلیونها تومن، وقت و هزینه صرف کردم و در دوره های زیادی شرکت کردم، و مخصوصا بعد از تحلیل و آنالیز بیش از ۲۰۰۰ کسب و کار مختلف و افرد موفق در فضای مجازی، به این نتیجه رسیدم که برای موفقیت و درآمد زیاد از فضای مجازی، باید ۵ مهارت اصلی رو به صورت کامل بلد باشید و اجرا کنید و بدون یادگیری این مهارتها، قطعا محکوم به شکست خواهیم بود.

۵ مهارت لازم و ضروری در کسب درآمد از فضای مجازی

۱. مهارت لایف استایل ثروت ساز

۲. مهارت تولید محتوا و بلاگری 

۳. مهارت بازارشناسی ثروت ساز 

۴. مهارت تبلیغات 

۵. مهارت فروش و کمپین فروش

مهارت لایف استایل ثروتساز

مهارت تولید محتوا و بلاگری 

مهارت بازارشناسی ثروتساز 

مهارت تبلیغات 

مهارت فروش و کمپین فروش

تمام این مهارتهای ضروری و حیاتی رو بصورت کامل و جامع در دوره بینظیر نخبگان پولسازی ایتا تقدیمتون کردم تا در مسیر کسب درآمد از ایتا به راحتی بتونید قدم بردارید.

آیا میشه کسب درآمد از ایتا رو رایگان یاد گرفت؟

یه واقعیت خیلی مهمی که وجود داره اینه که تا جایی که من دیدم، تمام مدرسهایی که در فضای مجازی فعالیت میکنند، مثل خود من، هدفشون فروش دوره و یا مشاوره هاشون هستش و حتی اگه آموزش رایگانی در سایتها و کانالهای مختلف میبینید، فقط و فقط برای جذب و تشویق شما به خرید دوره ها و یا مشاوره هستش.

یادتون باشه که این هدف مدرسها، اصلا بد نیست و باید هم برای چیزی که ماه ها و سالها عمرشون رو گذاشتن بهایی دریافت کنند تا انرژی خیلی بیشتری برای کسب و نشر دانش داشته باشند.

و نکته خیلی مهمی که میخوام برادرانه خدمت شما عرض کنم اینه که، ازتون خواهش میکنم فریب رویافروشها رو که آدمهای به شدت کم سوادی هستند و پشت نقاب ریاکارانه پنهان شدن رو نخورید و برای رسیدن به درآمد از ایتا و هر برنامه ی دیگه ای مثل اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، روبیکا، سروش، بله و… در یک دوره ی کامل و جامع و درست و حسابی که یک مدرس حرفه ای و دلسوز تدریس کرده شرکت کنید و خیلی سریعتر به درآمد مطلبوتون برسید.

چه تضمینی برای کسب درآمد از ایتا با شرکت در دوره نخبگان پولسازی ایتا وجود داره؟

تضمین میکنم که شرکت در دوره نخبگان پولسازی ایتا برای کسب درآمد از ایتا، برابر هستش با شرکت در حداقل ۱۰ تا دوره دیگه ی آموزش کسب درآمد از ایتا، و قطعا دانشی که این دوره به شما اضافه میکنه، در بسیاری از دوره های دیگه وجود نداره، صحت این موضوع رو می تونید از رضایت هایی که پایین همین صفحه قرار داده شده از صحبت های اکثر دانشجویان دوره نخبگان پولسازی ایتا متوجه بشید

توی این دوره، مفاهیم حرفه ای، به زبان ساده، از صفر تا صد، و بصورت کامل و جامع تدریس شده، بدون هیچ شکی اگه مطالب این دوره رو اجرا کنید، نتایج فوق العاده ای خواهید گرفت.

اما باز هم تضمین میکنم که اگه تمام نکات دوره رو تماشا و اجرا کردید و باز هم نتیجه نگرفتید، تمام مبلغی که پرداخت کردید بدون قید و شرط تقدیمتون میشه. 

 تا حالا به لطف خدا حتی یک نفر هم از دوره نخبگان پولسازی ایتا ناراضی نبوده، و امیدوارم شما هم نتایج عالی از این دوره بینظیر در مسیر کسب درآمد از ایتا داشته باشید. 

در این دوره چه مهارت هایی آموزش می بینیم؟

قدم صفرم: دادن نقشه راه، از کجا شروع کنیم؟

مقدمه ای کوتاه درباره دوره نخبگان پولسازی ایتا، اینکه شامل چه سرفصل های هست، دادن نقشه راه برای ادامه  مسیر دوره و توضیحاتی درباره ی اینکه، دوره را چگونه آغاز کنیم که بتونیم بهترین نتیجه  رو از دوره بگیریم.

دوره کسب درآمد از ایتا
دوره کسب درآمد ایتا

قدم اول: خودشناسی و ایجاد باورهای ثروتساز

فصل اول جاییه که شما با ذهنیت و باورهای ثروتساز افراد موفق آشنا می شید و تمامی ابزاری که برای شروع قدرتمند، یک کسب و کار موفق، در فضای مجازی (مانند: شناخت باورهای ذهنی، شناخت هدف، شناخت محصول، شناخت برند، شناخت بازار هدف و غیره…) که بهش احتیاج دارید رو آموزش می بینید

دوره کسب درآمد ایتا

قدم دوم: آموزش جامع تولید محتوا و بلاگری

حتما بارها شنیدی که محتوا پادشاست اما چه محتوایی؟ توی این فصل با انواع محتوا، تکنیک های تولید محتوا و بلاگری مانند:  (شناخت ۴ جریان محتوایی، ایده یابی در محتوا، اصول ایجاد محتوای ویروسی، اصول ایجاد محتوای خلاقانه، اصول قبیله سازی در محتوا، اشتباهات تولید محتوا) آشنا می شید و به یک فرد حرفه ای در تولید محتوا تبدیل می شید.

آموزش کسب درآمد از ایتا
دوره کسب درآمد از ایتا

قدم سوم: چگونه و کجا تبلیغات کنیم؟

اگر بهترین محتوا را هم داشته باشید تا زمانی که تبلیغات نکنید و دیده نشید، فروشی حاصل نمیشه، و اگر تبلیغات رو بلد نباشید تمام بودجه ی تبلیغاتی شما سوخت میشه و هیج وقت درآمدهای بالا را تجربه نمی کنید

در این فصل شما رو به دنیای تبلیغات می بریم و مواردی مانند آشنایی با انواع تبلیغات، فرمول های جهانی تبلیغ نویسی، بودجه بندی صحیح، تبلیغات عصبی و غیره… آشنا می شید و با اعتماد به نفس بهتری تبلیغات کسب و کار خوتون رو انجام می دیدید.

دوره کسب درآمد از ایتا

قدم چهارم: با کمپین های حرفه ای فروش خود را میلیونی کنید

قطعا فروش قلب تپنده هر کسب و کاری هست اینجا قراره به یک فروشنده حرفه ای تبدیل بشی، نکات و ابزار های فروش طلایی  رو یاد میگیری، با انواع تکنیک های حرفه ای کمپین فروش آشنا می شی و با استراتژی هایی که آموزش می بینی، قراره فروشت رو توی هر کمپین تا چندین برابر افزایش بدی.

دوره کسب درآمد از ایتا

سرفصل های مطالب دوره نخبگان پولسازی ایتا

مهمترین سرفصل های مهارت لایف استایل ثروت ساز در دوره کسب درآمد از ایتا (نخبگان پولسازی ایتا)

این جلسه توضیح کاملی در مورد سرفصلهای دوره تقدیم شما می شود تا بصورت کلی با دوره و نحوه تدریس بنده آشنا بشید

این جلسه خیلی مهمه و میتونه تاثیر خیلی زیادی توی کار شما داشته باشه وقتی خودتون رو بشناسید با تمرکز بهتری مسیر موفقیت را طی می کنید

این قسمت برای جنگ با باورهای منفی و تقویت باورهای پولساز خیلی میتونه به شما کمک کنه تا با قدرت و انرژی بیشتری در فضای مجازی فعالیت کنیم.

توی این جلسه نکات طلایی در مورد هدف گذاری یاد میگیرید که میتونه تاثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشه

این جلسه خیلی مهمه برای شناخت بهتر محصول، مزیتهای محصول، ویژگیهای محصول و اصلا از دستش ندید چون در تولید محتوا،   تبلیغات و فروش خیلی کمکتون می کنه

توی این جلسه در مورد مفاهیم پایه برند سازی ثروت ساز صحبت شده مخصوصا میتونید با بحث آرکتایپ برند آشنا بشید و یک برند قدرتمند از پایه بسازید

در این جلسه در مورد مفاهیم پایه بازار و بازار سازی ثروت ساز صحبت شده این که چجوری برای محصول خود بازار های جدید پیدا کنید

در این قسمت قراره با بحث مدیریت زمان به صورت حرفه ای  آشنا بشید و اینکه چقدر مدیریت زمان می تونه در موفقیت شما تاثیر گذار باشه

در این قسمت قراره اهمیت مدیریت زمان را بیشتر درک کنیم و به یک فرد منظم تبدیل بشید

در این قسمت نکات طلایی مدیریت زمان را یاد می گیرید و از تله های مدیریت زمان آگاه می شید

در این قسمت تکنیک ها و مهارت های مدیریت زمان را می شناسید و ازش برای بازدهی بهتر کمک می گیریم

این قسمت جاییه که دزدان زمان خود را میشناسید و متوجه می شید که با برطرف کردن این محدودیت ها چقدر بازدهی شما افزایش پیدا می کند

وقتی زمان خود را مدیریت کردید حالا وقتشه که طبق یک برنامه ریزی خوب پیش برید در این قسمت اهمیت یک برنامه خوب را درک می کنید

در این قسمت قراره با تکنیک های حرفه ای برنامه ریزی، که شما رو به موفقیت می رسونه آشنا بشید

شاید شما ۵۰ هدف برای خود در نظر گرفته باشید قطعا تمرکز روی هر ۵۰ هدف کار اشتباهی هست در این قسمت با اولویت بندی درست اهداف آشنا می شید که چجوری می تونه باعث موفقیت شما بشه

امکان داره شما در طول روز کارهای مختلفی داشته باشید که تا پایان به خیلی از این کارها نرسید اینجا جاییه که باید با تکنیک های اولویت بندی کارها، آشنا باشید تا بازدهی شما در کارها  افزایش پبدا کنه.

در این قسمت از تکنیک های لیست برداری که می تونه سیر صعودیه موفقیت شما رو افزایش بده استفاده می کنیم

وقتی شروع به فعالیت در فضای مجازی می کنید زمان شما برای انجام هر کاری محدوده در این قسمت یاد می گیرید برای انواع کارها چقدر زمان بزارید تا به هدفتون برسید

یکی از چیزهایی که شما رو از کسب درآمد توی فضای مجازی عقب نگه می داره اهمال کاری و یا همان تنبلی در انجام کارهاست در این قسمت با تکنیک هایی که یاد می گیرید برای همیشه از شر تنبلی خلاص می شید و بازدهی خودتون رو افزایش می دید

مهمترین سرفصلهای مهارت تولید محتوا در دوره نخبگان پولسازی ایتا

توی این جلسه با اهمیت تولید محتوا در ایتا و مفهوم بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ آشنا می شید

در این جلسه با انواع محتوای خوب و محتوای بد آشنا میشید

در این جلسه با  قواعد مربوط به تعداد پست و بهترین زمان پست گذاری برای کانال های مختلف آشنا می شید

در این جلسه به سراغ چهار جریان محتواسازی در بلاگری می ریم و اینکه این چهار جریان چقدر می تونه در آینده فروش های ما رو چندین برابر افزایش بده.

در این قسمت قراره با نکات طلایی کاور، تیتر، کپشن و محتوای پست حرفه ای در کانال های مختلف با جزئیات کامل آشنا بشید

خیلی مهمه که زمانی برسه که مخاطب کاری رو که شما ازش می خواهید رو انجام بده در این جلسه با دعوت به اقدام و اهمیت دعوت به اقدام و انواع روش های دعوت به اقدام آشنا می شید.

ساخت محتوای حرفه ای تصویری، صوتی، و ویدیویی قواعد و نکات مهمی داره که توی این جلسه آموزش می بینید

زمانی که شروع به تولید محتوا می کنید یکی از مشکلات جدی شما نداشتن ایده برای ساخت محتواست که توی این جلسه برای همیشه این مشکل رو براتون حل کردیم

برای اینکه محتوای شما از طرف مخاطب با استقبال خوبی روبه رو بشه باید با سبک های مختلف ساخت محتوا آشنا باشید

خلاقیت در تولید محتوا چیزیه که باعث میشه مخاطب همیشه کانال و یا پیج شما رو به دیگران معرفی کنه و به یک طرفدار ۱۰۰درصدی شما تبدیل بشه که توی این قسمت کامل یاد می گیرید

برای این که محتوای شما بارها و بارها برای دیگران ارسال بشه باید نکات ریزی را رعایت کنید که با یادگیری نکات این قسمت می تونید محتواهای ویروسی و یا وایرال بسازید

چیزی که همیشه مخاطب رو همراه شما می کنه و می تونه در آینده برای شما فروش های خوبی بسازه داشتن سناریو و داستان سرایی برای مخاطب هست که توی این قسمت با قواعد و اوصولش آشنا می شید.

یکی از مواردی که باعث میشه پیچ و یا کانال شما برای مخاطب دوست داشتنی به نظر بیاد استفاده از کارکترهای مختلفه که توی این قسمت متوجه میشید چقدر حرفه ای می تونید ازش استفاده کنید

استفاده از زبان بدن درست، در محتوای ویدیویی شما بسیار در فروش های شما تاثیر داره در این قسمت این موضوع رو عالی یاد می گیرید

برای ساخت یه محتوای درجه یک باید به جزئیات ریزی توجه کنید از جمله روانشناسی شکلها، رنگها، صدا و نور که محتوای شما رو از هر نظر با کیفیت و حرفه ای کنه

حضور شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در مقابل دوربین و نشان دادن خودتون به مخاطب به شدت باعث اعتماد و فروش میشه اما اکثر افراد از جلوی دوربین آمدن می ترسند در این قسمت با استفاده از تکنیک های کاربردی اکثر این ترس ها رو از بین می بریم

گاهی مواقع شما در تولید محتوای خود می تونید سناریویی رو پیاده کنید که مخاطب با شما هم مسیر بشه و در نهایت به پیروزی شما که فروش و رضایت دوطرف هست موضوع ختم بشه در این قسمت کامل یاد می گیرید.

در این قسمت با اشتباهات تولید محتوا که می تونه به ضرر شما باشه آشنا می شید

در این قسمت با تکنیکهای عکاسی و فیلمبرداری بیشتر آشنا میشید و درک می کنید یه محتوای حرفه ای جچوری ساخته میشه

در این جلسه با  اهمیت جریانسازی و اصول جریانسازی در تولید محتوا به همراه مثال کاربردی آشنا میشید

ساخت قبیله ای از مشتریان وفادار که همیشه از تخفیف های محصولات شما استقبال می کنند آرزوی هر صاحب کسب و کاری هست در این جلسه با اوصول قبیله سازی حرفه ای آشنا می شید

در این قسمت با ایده های عالی که به شما داده میشه می تونید بهترین و مناسب ترین دکور رو با بودجه ای که دارید برای خودتون درست کنید

در این قسمت نرم افزارهای کاربردی که در تولید محتوا بسیار کمک دهنده هستند رو بهتون معرفی می کنیم

در این قسمت سایت های عالی و کاربردی به شما معرفی میشه که کار تولید محتوا رو براتون آسون می کنه

مهمترین سرفصلهای مهارت تبلیغات در دوره نخبگان پولسازی ایتا

در این جلسه توضیح کاملی در مورد اهمیت تبلیغات و اهداف تبلیغات همچنین اهمیت خودشناسی و مخاطب شناسی قبل تبلیغات برای جذب های بهتر داده میشه.

در این جلسه با انواع رسانه و بستر تبلیغات  قالب محتوای تبلیغات و روشهای نشر تبلیغات بیشتر آشنا می شید

برای اینکه بتونید فرایند تبلیغات کانال و یا پیج خودتون را انجام بدید باید با اصطلاحات تبلیغات آشنا باشید که در این جلسه یاد می گیرید

در این جلسه یاد می گیرید که چه نوع تبلیغاتی وجود دارد و کدام یک می تواند برای شما بازدهی بهتری داشته باشد

در این جلسه تکنیک ها و فرمول های انتخاب کانال مناسب برای تبلیغات را یاد می گیرید

در این جلسه با تکنیک های رنگ شناسی در تبلیغات آشنا میشید

در این جلسه با انواع محتوای تبلیغ نویسی و نکات طلایی آن آشنا می شید

شناخت ژانرهای مختلف تبلیغ نویسی باعث ایده های جدید و همچنین گاهی بازدهی بسیار خوبی میشه که در این جلسه خواهید آموخت

 در این قسمت با تبلیغات عصبی و روانشناسی محتوای تبلیغاتی (سوگیری، روانشناسی نور، رنگ، اشکال، صداها چهره فضا و…)

در این قسمت با انواع فرمول های حرفه ای تبلیغ نویسی آشنا می شید فرمول های جهانی تبلیغ نویسی که شناخت و استفاده از آنها بازدهی تبلیغات شما رو افزایش می دهد

این جلسه جاییه که شما قواعد ساخت یک بنر تبلیغاتی حرفه ای را یاد می گیرید و با اعتماد بنفس بهتری تبلیغات کانال و یا پیج خودتون رو انجام می دید

با استفاده از اوصول بودجه بندی می تونید بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفتید را بهتر مدیریت کنید که در این جلسه کامل آموزش می بینید

در این جلسه روش‌های مختلف ارتباط‌گیری صحیح و مزاکره درست با کانالدارها و مجریان تبلیغاتی را آموزش می‌بینید

در این قسمت با عملیات‌های قبل حین و بعد از تبلیغات که به جذب بیشتر و بهتر مخاطب کانال ما کمک می‌کنه بیشتر آشنا میشید

ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای از واجبات تبلیغات هست که در این قسمت یاد می‌گیرید چگونه با استفاده از نرم‌افزارهای اینشات، موشو، و موجو تیزرهای تبلیغاتی با کیفیتی بسازید

برای انجام تبلیغات قواعد خاصی وجود دارد که با رعایت نکردن آن باعث ضررهای زیادی به بودجه تبلیغاتی خود می‌شویم در این قسمت با اشتباهات رایج تبلیغات بیشتر آشنا می شوید

بعد از هر تبلیغات کار بسیار مهمی که هر کانال‌دار باید انجام دهد تجزیه و تحلیل تبلیغات خود است که در این قسمت با جزئیات و نکات مهم آن آشنا میشیم

مهمترین سرفصلهای مهارت فروش در دوره نخبگان پولسازی ایتا

در این قسمت با تعریف فروش و همچنین فرایند فروش آشنا می‌شید و نسبت به فروش درک بهتری پیدا می‌کنید

در این جلسه با انواع فروشنده و نکات مهم آن آشنا می شید

در این قسمت با مهارت‌های یک فروشنده خوب و حرفه‌ای به اضافه نکات طلایی آن بیشتر آشنا می‌شید

یکی از مواردی که برای داشتن فروش‌های عالی باید به آن توجه کنید انتخاب محصول درست و داشتن پتانسیل فروش بالای محصول نسبت به سایر محصولات است که در این قسمت توضیح کامل دادیم

در این قسمت با انواع بازار معرفی بازارهای مختلف و پتانسیل بازارهای مختلف برای فروش محصولات خود آشنا میشید

برای اینکه بتونیم محصول خودمون رو به افراد بیشتری معرفی کنیم باید نکات طلایی مربوط به بازاریابی رو خوب آموزش ببینیم که در این قسمت به این موضوع پرداختیم

در این قسمت یاد می‌گیریم که چگونه برای محصولات خود بازارهای جدیدی رو به وجود بیاریم به اضافه نکات طلایی فروش محصولات را کامل آموزش می‌بینیم

در این قسمت اطلاعات کاملی از مخاطب خود به دست میاریم تا با استفاده از این اطلاعات بتونیم فروش‌های بیشتری رو برای خود رقم بزنیم

در این قسمت نکاتی در رابطه با ورود مشتری به کانال تا زمانی که از ما خرید می‌کند و به باشگاه مشتریان ما اضافه می‌شود را تقدیم شما می‌کنیم

در این قسمت با تکنیک‌های ناب بازاریابی و انواع سویه‌گیری آشنا می‌شویم که چقدر می‌تواند به فروش ما کمک کند

استفاده از نورو مارکتینگ و روانشناسی فروش باعث می‌شه فروش‌های خود را تا چندین برابر افزایش بدیم در این جلسه اطلاعات کاملی در رابطه با این موضوع خواهید آموخت

نحوه قیمت گذاری درست محصولات نکات و قواعد مهمی دارد که در این جلسه با تکنیک‌های ناب قیمت گذاری بیشتر آشنا می‌شید

دادن تخفیف به مشتری دارای اصول و قواعدی هست و نباید به هر طریقی از این محرکه استفاده کنیم که نکات مهم و طلایی آن را در این جلسه آموزش می‌بینید

برای اینکه بتونیم همیشه محصولات خودمون رو متفاوت معرفی کنیم که باعث خستگی مخاطب نشه باید از اصول و قواعدی پیروی کنیم در این جلسه با ۲۰ تکنیک ارائه و نمایش محصول آشنا می‌شید

در این قسمت با استفاده از ۲۰ تکنیک ناب مذاکره و نکات طلایی فروشی که یاد می‌گیرید می‌تونید داخل pv به مشتری بفروشید و به مشتری ثابت تبدیلش کنید که در این جلسه آموزش می‌بینید

در این جلسه ۱۵ تکنیک شناختی فروش رو به اضافه نکات مهم آن آموزش می‌بینید

در این قسمت استراتژی‌هایی که باعث فروش بیشتر ما در کانال می‌شود را آموزش می‌بینید

بیشترین فروش ما درون کمپین فروش اتفاق می‌افته در این قسمت یاد می‌گیرید چه جوری یک کمپین فروش حرفه‌ای طراحی کنید که فروش های خودتون رو چند برابر کنید

در این قسمت با تکنیک های ناب وفادار سازی مشتریان آشنا میسید

علی امیدوار

مدرس دوره

علی امیدوار هستم مدیر آکادمی بیست آموز

حدودا ۱۴ سال سابقه تدریس دارم

مشاوره بیش ۲۰۰۰ کسب و کار در فضای مجازی

سوالات متداول

متاسفانه اکثر دوره‌هایی که در فضای مجازی و یا اینترنت تولید و ارائه شده است تک بعدی بوده و به یک بخش مثلاً فقط فروش و یا فقط تبلیغات اشاره شده یا دوره‌هایی که ساخته شده بخش کوچکی از یک موضوع را تدریس شده و کامل نیست بیشتر کلی‌گویی شده و به جزئیات اشاره نشده مزیت عالی دوره نخبگان پولسازی ایتا جامع و کامل بودن این دوره است و برای تهیه و تولید هر قسمت از این دوره مثلا فقط تبلیغات بیش از چند دوره از مدرسان خارجی و ایرانی دیده شده تا مطالب کاملی تقدیم شما دوست عزیز شود

برای شروع دوره هیچ پیشنیازی، نیاز ندارید و فقط برای شروع کسب و کار مجازی یک تلفن همراه نیاز است و تمام آموزش‌ها به زبان ساده و قابل فهم توضیح داده شده است

بعد از ثبت نام تمامی فایل های این دوره در پنل کاربری شما قرار می‌گیرد

همچنین می توانید با تماس و پیام در ایتا به شماره ۰۹۱۲۸۷۸۷۴۴۱ به نام علی امیدوار تمامی فایل ها و آموزش ها و لینک گروه پشتیبانی در ایتا را هم دریافت کنید

مدت دوره پشتیبانی ۶ ماه است شما در این شش ماه می‌توانید سوالات خود را در گروه پشتیبانی در طول روز بپرسید همچنین بنر و کانال شما در طول این شش ماه بارها آنالیز می‌شود و به اکثر سوالات شما پاسخ داده می‌شود هچنین در صورت رضایت شما از دوره پشتیبانی بعد از پایان دوره ۶ ماه هم با پرداخت مبلغی بسیار جزئی می‌توانید دوره پشتیبانی را تمدید کنید

برای ساخت و تولید این دوره هزینه‌های بسیار زیادی تیم بیست آموز پرداخت کرده و این دوره شاکله ی ۱۵ دوره قدرتمند در زمینه های تولید محتوا، تبلیغات و فروش است

برای بدست آوردن فقط بخش کوچکی از محتوای این دوره شما دوست عزیز باید هزینه های بالای ۵ میلیون را پرداخت کنید هزینه ای که بابت ثبت نام در این دوره پرداخت می‌کنید بسیار کمتر از هزینه دوره‌های مشابه است اما این قول رو می‌دهیم که چندین برابر محتوای کامل‌تر و جامع تری را به شما دوست عزیز ارائه می‌دهیم با دانشی که از این دوره به دست می‌آورید می توانید در اکثر پلتفرم های مجازی (اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، و...) فعالیت کنید و فروش های موفقی را رقم بزنید

فرض کنید شما دچار یک بیماری شده‌اید و به پزشک مراجعه می‌کنید پزشک داروهایی برای شما تجویز می‌کند اما شما از خوردن آن امتناء می‌کنید آیا بهبودی اتفاق می‌افتد قطعاً خیر، این دوره دقیقا مثل آن داروها است حال اگر کسی بعد از تهیه دوره، دوره را مشاهده نکند و یا تمرینات این دوره را انجام ندهد آیا پیشرفتی حاصل می شود؟ قطعا خیر پس همه چیز به خود شما بستگی دارد

نحوه پشتیبانی دوره بینظیر نخبگان پولسازی ایتا

من اعتقاد دارم پشتیبانی هر دوره ای ، از خود دوره مهمتره ، و متاسفانه … !!! اکثر دوره های موجود ، یا چیزی به نام پشتیبانی ندارن!! و یا پشتیانیشون به شدت ضعیفه!!! امّا…
شما به محض ثبت نام در دوره نخبگان ایتا ، ۶ ماه بصورت کامل پشتیبانی میشید، یعنی در یک گروه حدودا ۲۰۰ نفری عضو میشید و هر گروه یک ادمین داره که موظفه ۶ ماه توی گروه به تمام سوالات شما پاسخ بده ، کانالهاتون رو بصورت رایگان آنالیز کنه ، در مورد بنرهای تبلیغاتیتون به شما مشاوره بده و گام به گام با شما پیش بیاد و مشاور تولید محتوا ، بلاگری و فروش شما باشه.

هدایای دوره نخبگان پولسازی ایتا

امیدوارم تونسته باشم طوری دوره رو معرفی کنم که شما بتونید انتخاب درستی انجام بدید و فریب رویا روشها رو نخورید و به درآمد و موفقیت عالی برسید

رضایت آقای شاکادمی

حوزه فعالیت: آموزش ازدواج

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.20amooz.com/?p=19070
ثبت نام

شماره موبایل*

کاملترین دوره آموزش کسب درآمد از ایتا (۱۰۰% تضمینی)

۱,۹۶۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید