سبد خرید 0

سایت بیست آموز مفتخر است با هدف تولید دوره های آموزشی کامل و جامع از بین علاقمندان تدریس در رشته های مختلف فنی و دانشگاهی دعوت به همکاری نماید.

در صورتی که علاقه به پیشرفت دیگران دارید می توانید با تولید فیلم های آموزشی با کیفیت و کامل ما را در این امر یاری نمایید.

استانداردها و ابزار مورد نیاز جهت ایجاد دوره های آموزشی در سایت بیست آموز

کیفیت آموزش در سایت بیست آموز باید چطور باشد ؟

هدف ما در سایت بیست آموز ایجاد دوره های آموزشی بسیار با کیفیت و کامل است.

کاربران سایت بیست آموز باید بهترین کیفیت آموزش را تجربه نمایند.

به همین دلیل است که دوره های آموزشی در سایت بیست آموز کاملا تضمینی بوده و بعد از خرید و ثبت نام دوره ، در صورتیکه به هر دلیلی کاربران ما از دوره آموزشی خود ناراضی باشند ، کل مبلغ دوره بدون هیچ چون و چرایی به کاربر ناراضی عودت داده خواهد شد.

فیلم دوره ها با چه نرم افزار باید تهیه شود ؟

نرم فزارهای متعددی جهت فیلمبرداریه با کیفیت از صفحه نمایش وجود دارند اما به اعتقاد بنده بهترین نرم افزار ، کمتازیا می باشد که در کنار سادگی و محیط کاربر پسند دارای قدرت بسیار زیادی نیز می باشد.

در صورتیکه با این نرم افزار شنا نیستید میتوانید دوره آموزش کامل کمتازیا را از اینجا تهیه نمایید.

فیلم هایی که با این نرم افزار تهیه می شوند باید دارای نسبت ۱۶:۹ باشند و لوگوی سایت بیست آموز در گوشه ی صفحه به شکلی که مزاحمتی برای آموزش کاربران نداشته باشد قرار بگ

با چه ابزاری فیلم های با کیفیت صوتی بالا تهیه کنیم ؟

فیلم های آموزشی برای اثرپذیری بهتر باید دارای کیفیت صوتی بالایی باشند.به همین دلیل سعی کنید از یک میکروفون بسیار با کیفیت در تهیه فیلم ها استفاده نمایید.

میکروفون های USB و میکروفون های ضد نویز می توانند به خوبی صدای شما را ضبط کنند.

میکروفون بنده یک هدست مدل لایف چت مایکروسافت است که خودم خیلی از آن راضی هستم ولی میکروفون های یقه ای خانواده بویا هم میکروفونهای خیلی خوبی هستند.

زمان فیلمها باید چقدر باشد ؟

بنظر بسیاری از مدرسین  ، فیلمهای موجود در دوره های آموزشی باید کمتر از ۱۰ دقیقه باشد ولی بنده چنین اعتقادی ندارم و به نظرم فیلم هر جلسه باید مفهوم را بصورت کامل به مخاطب برساند.

فیلمی برای اینکه مفهوم خاصی را به مخاطب برساند ۵ دقیقه ای تمام میشود و فیلمی باید نیم ساعت باشد تا مفهوم را برساند.

در ضمن فرض کنید شما دوره ی آموزشی که ۵۰ ساعت است را تهیه می کنید. اگر هر فیلم آن حداکثر ۱۰ دقیقه باشد چیزی حدود ۲۵۰ فیلم باید توسط کاربر دانلود شده و سپس مشاهده شود که این یعنی فاجعه.

به این دلیل که برای ما در سایت بیست آموز رضایت مخاطب حرف اول را میزند ، پس سعی کنید تا فیلم های آموزشی شما کامل و در عین حال ترجیحا کوتاه باشد. من خودم سعی میکنم جلسات را جوری بچینم که حداکثر فیلم ها ۳۰ دقیقه ای باشند.

خروجی فیلمها باید با چه فرمتی باشد ؟

فیلم هایی که تولید می کنید میتوانید در نرم افزار کمتازیا به صورت mp4 خروجی بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.20amooz.com/?p=10115
ثبت نام

شماره موبایل*