دوره نخبگان فروش اینستاگرام

آموزش فروش در اینستاگرام چیزی است که اکثر کسب و کارها به آن نیاز  دارند چون باعث رشد درآمد در مسیر کسب و کار می شود پس اگر شما هم بدنبال چند برابر کردن درآمد خود در فضای مجازی هستید  فقط چند دقیقه وقت بگذارید و این مقاله را با دقت مطالعه کنید چون امکان دارد مسیر زندگیت را برای همیشه تغییر بده.

شاید شما هم مدت زیادی است که در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام فعالیت می کنید و یا قصد دارید پیج اینستاگرامی خود را به تازگی راه اندازی و اقدام به فروش محصول، خدمات و یا آموزش های خود کنید به شما تبریک می گویم که برای مستقل  شدن و کسب درآمد خود اقدام کرده اید اما…

چیزی که شما به آن نیاز دارید تا درآمد خود را چندین برابر کنید پیدا کردن یک مسیر درست برای دست یابی به درآمد بیشتر است چیزی که در دوره آموزش فروش به آن پرداخته شده است و شما صفر تا صد فروش را خواهید آموخت

حقیقت موضوع این است که خیلی از پیج هایی که سالهاست در اینستاگرام فعالیت می کنند و روزانه اقدام به انتشار پست و استوری های فراوان می کنند عملا در حال درجا زدن هستند و هیج وقت به درآمدهای بالا نمی رسند و بعد از مدتی که وقت و انرژی و پول زیادی را از دست دادنند با ناکامی از این پلتفرم خداحافظی می کنند و قید درآمد را می زنند

 

چون هیچ وقت به دنبال آموزش های کاربردی، نتیجه محور و ارائه یک مسیر درست برای فروش محصولات، خدمات و آموزش های خود نبوده اند و مسیر کسب درآمد آنها با پست و استوری گذاشتن های زیاد و بی هدف روزمرگی و سرگرم شدن با لایک، کامنت و ریلز سپری شده است.

اما ما قصد داریم در دوره نخبگان فروش اینستاگرام مسیر جدیدی از کسب درآمد را به شما معرفی کنیم که در این مسیر با یادگیری راهکار ها و تکنیک های مختلف، شما دوست عزیز می توانید درآمد خود را چندین برابر افزایش دهید فرقی نمی کند شما در چه حوزه ای فعالیت می کنید یا اینکه روش های مختلف را تست کرده اید و به نتیجه نرسیده اید

با دانشی که در این دوره پیدا می کنید می توانید فروش های خود را در اکثر پلتفرم ها مجازی اینستاگرام و سایر پلتفرم ها هم افزایش دهید در این دوره خبری از اضافه گویی، پرحرفی و مطالب ناکارآمد که شما را گمراه و از مسیر فروش دور می کند خبری نیست و تمام مطالب طوری بیان شده که به فروش شما در هر مرحله از مسیر رشدتان کمک کند

تعریف فروش

 

فروش به مجموعه فعالیتها و فرآیندی گفته میشه که یک مجموعه یا فرد (فروشنده) انجام میده تا به خریدار کمک کنه که بر اساس نیازش ، از بین محصولات مختلف بازار ، بهترین محصول رو با بودجه ای که داره انتخاب کنه. این محصول میتونه کالا یا خدمت باشه.

فروش، مهمترین و سرنوشت سازترین هدف کسب و کارهاست که با انجام درست و دقیقش، درآمد و سود زیادی وارد کسب و کار میشه و موفقیتش رو تا حد زیادی تضمین میکنه.

بدون دونستن مهارت فروش، قطعا کسب و کارمون محکوم به شکست هستش و نمیتونه موفق بشه

 

 

چگونه یک فروش موفق را رقم بزنیم؟

 

  • دقیقا بر اساس شناخت صحیح از مخاطب باشه و به عنوان یک راه حل ، منجر به رفع نیاز مخاطب بشه.
  • مخاطب بتونه با منطقش خریدش رو توجیه کنه و محصول ما رو راه حل رفع نیازش بدونه.
  • حاصل ارتباط صحیح و صادقانه با مشتری باشه و هیچگونه دروغگویی داخلش نباشه.
  • منجر به ارتباط طولانی مدت و صمیمانه بین مشتری و فروشنده بشه.
  • منجر به رضایت دو طرفه باشه و هر دو طرف خاطره خوبی از فروش داشته باشن.
  • مشتری رو تبدیل به مشتری طرفدار کنه تا افراد دیگه ای هم از طریقش از ما خرید کنن.

 

معرفی انواع فروش

 

۱_ فروش حضوری (Outside Sales)

۲_ فروش غیر حضوری (Inside Sales)

۳_ فروش آنلاین (Online selling)

۴_ فروش آفلاین (Offline Selling)

۵_ فروش سوشال یا شبکه های اجتماعی (Social Selling)

۶_ فروش مستقیم (Direct Selling)

۷_ فروش صنعتی (B2B) Business to Business

۸_ فروش مصرفی (B2C) Business to Consumer

۹_ فروش محصول (product sales)

۱۰_ فروش خدمات (selling services)

۱۱_ همکاری در فروش (cooperation in salws)

 

تعریف فرآیند فروش(Sales Process)

 

فرآیند فروش (چرخه فروش) مجموعه‌ای از مراحلی هستش که هر کدوم شامل مجموعه‌ای از اقداماتی هستن که فروشندگان برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل (خریدار واقعی) و وفادارسازی مشتریان انجام میدن.

فروش به عنوان یک نقشه راه عمل می کنه تا عملیات فروشمون رو در مسیر درستی نگه داره و بدونیم که در مسیر عملیات فروش چه کاری باید انجام بدیم.

 

 

۷ مرحله فرایند فروش

 

۱_ مرحله اکتشاف (Prospecting)

۲_ مرحله آماده سازی (Preparation)

۳_ مرحله رویکرد (Approach)

۴_ مرحله ارائه (Presentation)

۵_ مرحله رسیدگی به ایرادات (Handling Objections)

۶_ مرحله بستن فروش (Closing)

۷_ مرحله پیگیری (Following Up)

فرایند فروش

چرا باید در دوره نخبگان فروش اینستاگرام شرکت کنیم؟

۱_ دلیل اول جامع بودن این دوره نسبت به تمام دوره های موجود در سطح اینترنت و شبکه های اجتماعی است این فقط یک ادعا نیست اگر سری به مجموعه سرفصل های این دوره بزنید به صحت این نکته پی می برید.

۲_ دلیل دوم تدریس روان و قابل فهم مهندس امیدوار است که اگر تا کنون آموزش های رایگان سایت بیست آموز را دنبال کرده باشید متوجه این امر خواهید شد در این دوره شما مباحث پیچیده ی فروش را به زبان ساده یاد می گیرید.

۳_ در این دوره از اضافه گویی پرهیز شده و هر آنچه که شما برای چند برابر کردن فروش خود به آن نیاز دارید توسط استاد امیدوار تدریس شده است.

۴_ این دوره فقط مختص اینستاگرام نیست و با دانشی که در این دوره خواهید آموخت در اکثر پلتفرم های مجازی و حتی غیر مجازی می توانید فروش کسب و کار خود را چندین برابر افزایش دهید

۵_ این دوره دارای ضمانت بازگشت وجه می باشد  و به هر دلیلی چنانچه از دوره رضایت نداشتید فقط با ارسال یک پیام به پشتیبان سایت، کل مبلغ دوره به شما عودت داده میشود و شرکت در این دوره هیچ ریسکی برای شما ندارد.

در این دوره چه مواردی خواهیم آموخت.

آموزش مفاهیم مربوط به فروش و فروشنده:

در این بخش با مباحث (تعریف فروشنده، ویژگی های یک فروشنده موفق، معرفی انواع فروش، تعریف فرایند فروش، تعریف و معرفی انواع روش های فروش، معرفی انواع فروشنده از نظر ارائه و استراتژی فروش، انواع فروشنده از نظر ارتباط با مشتری و ویژگی های یک فروشنده حرفه ای) به صورت کامل آشنا خواهید شد.

دوره نخبگان فروش اینستاگرام
دوره نخبگان فروش اینستاگرام

 

مفاهیم مربوط به خریدار و فروشنده:

در این بخش شما با (مباحث مربوط به قیف فروش و توضیحات کامل آن، اصول مشتری یابی، همچنین باید ها و نباید های مشتری مداری در وفادارسازی مشتریان به همراه توضحات کامل) آشنا می شوید.

 

مفاهیم مربوط به معرفی حرفه ای محصول:

در این قسمت شما با (نکات طلایی در معرفی محصول، معرفی چند تکنیک طلایی در معرفی محصول ، برای فروش بیشتر، معرفی بهترین فرمولهای جهانی معرفی محصول به اضافه مثال  و اصول بلاگری فروش آشنا خواهید شد.

دوره نخبگان فروش اینستاگرام
دوره نخبگان فروش اینستاگرام

اصول فروش انفجاری یا  کمپین فروش:

در این بخش به سراغ (تعریف کمپین فروش، اهمیت کمپین فروش، مهمترین اهداف کمپین فروش، اصول اصلاح باورها در کمپین فروش، اصول هدفگذاری و تعیین ماموریت کمپین، اصول شناخت مخاطب هدف، اصول تعیین و تدارک محصولات ویژه کمیپن، اصول تحلیل پتانسیل بازار و سنجش رقبا، اصول تدارک محل فروشگاه، اصول تعیین محل اجرای کمپین و …)می رویم.

مهمترین اهرم های موفقیت در کمپین فروش:

در این بخش با (نکات طلایی در مورد زمان و مکان کمپین، اصول تعیین پیام و محتوای کمپین فروش،  مهم ترین اهرم های موفقیت در کمپین فروش، و، اصول استراتژی تبلیغات در کمپین فروش،اصول آماده سازی یا وارم آپ در کمپین فروش، اصول بودجه بندی درکمپین فروش، اصول تعیین استراتژی در پسا کمپین فروش) آشنا می شویم

دوره نخبگان فروش پولساز
دوره نخبگان فروش اینستاگرام

 

مباحث مربوط به برندسازی ثروتساز:

در این بخش با (باور ثروتساز، هدفگذاری ثروتساز، بوم مدل کسب و کار محصول شناسی، برندسازی و مخاطب شناسی ثروتساز) آشنا می شوید

آموزش بلاگری فروش در اینستاگرام:

در این قسمت با اصول ایده‌یابی در تولید محتوا، اصول بلاگری فروش، اصول جریانسازی در بلاگری و تولید محتوا، اصول روانشناسی اشکال در تولید محتوا، اصول ایجاد کاور پست، اصول روانشناسی رنگ‌ها در تولید محتوا، اصول ایجاد قلاب پست ایده‌های عالی برای قلاب، اصول داستان سرایی در بلاگری و تولید محتوا، اصول قبیله سازی در بلاگری و تولید محتوا، اصول بلاگری در استوری کامل آشنا خواهید شد

دوره نخبگان فروش اینستاگرام
دوره نخبگان فروش اینستاگرام

تکنیک های پیشرفته افزایش فروش:

در این قسمت با اصول استفاده از تکنیک‌ها و اغنا در افزایش فروش، تکنیک‌های NLP در افزایش فروش، تاثیر روانشناسی رنگ و شکل در افزایش فروش، مفاهیم پایه قیمت گذاری، اصول استفاده از سوگیری‌های شناختی در افزایش فروش، آشنایی با انواع هدف در قیمت گذاری صحیح، آشنایی با انواع مدل‌های قیمت گذاری، تاثیر گیمیفیکیشن در افزایش فروش، مفاهیم پایه و طلایی در تخفیف دهی، آشنا می شوید

تکنیک های فروش در دایرکت:

در این بخش با ‌مهم ترین تکنیک‌های موفقیت در دایرکت و انواع مشتری در دایرکت از نظر تیپ شخصیتی، مفاهیم پایه فروش در دایرکت، راهکارهای طلایی جلوگیری اعتراض مشتریان به قیمت، انواع تخفیف، روانشناسی تخفیف، لیست کلمات قدرتمند و کلمات ممنوعه در دایرکت، تکنیک‌های بستن فروش در دایرکت، آشنا می شوید.

دوره نخبگان فروش اینستاگرام
نخبگان فروش اینستاگرام

آموزش کامل فروش تلفنی:

در این بخش با مفاهیم پایه فروش تلفنی، مهارت‌های ثروت ساز در فروش تلفنی، نکات طلایی در مورد فروش تلفنی، آشنایی با انواع سوالات ارزشمند، آشنایی با تکنیک‌ها و قواعد موفقیت در فروش تلفنی، آشنایی با انواع مشتری در فروش تلفنی، آشنایی با کلمات قدرتمند و ممنوع در فروش تلفنی، تکنیک‌های کشف اعتراض، اصول پیگیری مشتری، تکنیک‌های رفع اعتراضات مشتری در فروش تلفنی ، آشنا می‌شوید.

چه کسانی باید در این دوره شرکت کنند؟

 

۱_ افرادی که قصد راه اندازی پیج فروشگاهی، خدماتی و یا آموزشی در اینستاگرام را دارند با استقاده از تکنیک های این دوره می توانند فروش خود را افزایش دهند

۲_ افرادی که سالهاست پیج دارند اما از فروش خود ناراضی هستند و هیج وقت به درآمدهای بالا نرسیده اند

۳_ کسب و کارهای سنتی که می خواهند در اینستاگرام فعالیت کنند و به فکر افزایش فروش خود در  فضای مجازی هستند.

۴_ ادمین های فروش تمامی ادمین هایی که با کسب و کارهای مختلف همکاری می کنند برای افزایش درآمد خود و کارفرما باید روش ها و تکنیک های فروش در اینستاگرام را یاد بگیرند که در این دوره آموزش داده شده است.

۵_ کسانی در حوزه های خدماتی فعالیت می کنند برای افزایش مشتری خود حتما باید از تکنیک های جهانی فروش  که در این دوره آموزش داده شده است استفاده کنند.

۶- تمامی کسانی که در حوزه آموزش فعالیت می کنند و مدرس هستند برای فروش دوره های آموزشی خود باید با تکنیک های کمپین فروش و روش های مشتری مداری آشنا باشند.

سوالات متداول:

این دوره  یک دوره کامل و جامع بوده و در عین حال به مباحث ضروی که مورد نیاز صاحبان پیج ها می باشد اشاره دارد و مسیر کسب درآمد و فروش های بالا را برای شما آسان می کند

خیر نیاز به پیش نیاز خاصی وجود ندارد و تمام مباحث ساده و روان توضیح داده شده است.

بعد از فرایند ثبت نام دوره آموزشی در پنل کاربری شما قرار می گیرد.

هزینه ای که برای تولید این دوره شده حاصل تجربیات و دوره های مختلف اساتید بزرگ اینستاگرام، فروش، بازاریابی و بلاگری می باشد و قیمت این دوره با توجه به تمامی این دستاوردها بسیار مناسب و اقتصادی است.

این سوال کاملا اشتباه است!! برای تولید این دوره زمان و هزینه بالایی صرف شده و تمام موارد برای نتیجه گرفتن شما آماده می باشد حال فرض کنید شما دوره را خریداری و فقط چند قسمت از دوره را مشاهده می کنید آیا نتیجه می گیرید؟ یا به مباحث دوره عمل نمی کنید در این صورت هیچ تغیری در رشد درآمد و فروش شما اتفاق نمی افتد و همه چیز به تلاش خود شما بستگی دارد.

علی امیدوار

مدرس دوره: مهندس علی امیدوار

مدیر وب سایت بیست آموز

مشاور بیش از ۲۰۰۰ کسب و کار مجازی

مدرس و  بیزینس کوچ چندین شرکت بزرگ

رضایت های دوره های بیست آموز

رضایت خانم رمضانی از دوره

رضایت خانم سلیمانی از دوره

رضایت خانم صابری از دوره

رضایت خانم صادقی از دوره

مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد دوره

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع آموزش فروش (صفر تا استادی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید